miercuri, 23 februarie 2011

Targuri de Martisor

Pe mine ma veti gasi in data de 27 februarie, duminica,  la The Back of My Closet, iar pe restul artistilor expozanti ii puteti vedea aici


Mai puteti gasi inca un targ handmade si la Complex Tom, zona Kiabi, in zilele de 26-27 februarie.

Si ar mai fi inca un targ la Muzeul de Arta Populara, in perioada 25 februarie - 1 martie, la care inca nu s-a decis lista finala de participanti datorita unei selectii stabilita in ultima clipa. Oricum , merita o vizita si poate se indreapta si vremea.

2 comentarii:

  1. Buna Diana!Am fost la targul de la Muzeul de Arta Populara, insa nu te-am vazut printre expozanti:(
    Cum a fost la celelalte targuri la care ai participat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Rox! Ieri am fost prima zi la targ, probabil ai trecut intre 1 si 3 cand am lasat-o pe o prietena sa ma inlocuiasca si am plecat sa ma incalzesc cu un ceai. Voi fi si azi pe acolo.

    RăspundețiȘtergere