marți, 4 ianuarie 2011

Cadouri de la Mosul handmade

Anul acesta se pare ca am fost mai mult decat cuminte astfel incat am primit multe cadouri, mici atentii frumoase care imi infrumuseteaza ziua.

Initial a inceput cu un swap organizat de Clubul Designerilor de Bijuterii iar cadoul meu a venit de la Olimpia din Oradea





Apoi la targul de la Carrefour din 3-5 decembrie cateva din fete au vrut sa-mi daruiasca si ele cate ceva pentru fulgii cadou facuti pe loc, asa ca m-am lipit de urmatoarele





Ca , in final, la ultimul targ de la Carrefour Madalina a venit cu o super idee, pe care sper sa o mai initiem si la alte targuri - fiecare a daruit cate un obiect, unele chiar 2 sau 3, si apoi s-a tras la sorti. nu va puteti imagina o gasca de femei de la 20 la 50 de ani topaind si chiraind de nerabdare sa vada ce primesc si la cine ajunge cadoul lor.
Pe langa tragerea la sorti  eu am mai primit, tot datorita fulgilor, si alte cadouri frumoase de care sunt foarte incantata.













Ar mai fi de venit si ultimul swap organizat de Revista Atelierul, sa speram ca nu ne face suprize neplacute posta romana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu