vineri, 8 iulie 2011

Record origamistic

Este doar un record propriu, sunt convinsa ca s-au facut si mai mari de atat.

Daca pana acum facusem sfere cu petale cu diametru de 25 cm din cercuri dantelate, adica asa


Prima poza este cu sfere din petale de 25, 15 si 5 cm , pentru a se vedea diferenta de marime.

Cronologic prima imensitate a fost din patrate din coli A4, deci o latura de aprox 21 cm si a iesit asa





Iar acum a venit randul unei semisfere mai mare decat suratele anterioare. Am folosit coli de cadouri 70x100 cm din care am scos cate 6 petale cu latura de 33 cm, deci le-am folosit la maximul oferit.
Pentru diferentiere, am pus alaturi o singura floare la aceasta dimensiune alaturi de o semisfera facuta din post-it-uri de 9 cm.




Si aceasta fost in final. "Puisorii" care o incadreaza sunt cu patrate de 16 cm, iar ca etalon de marime am folosit o coala alba in fata ( am incercat sa pozez cu ruleta dr nu se vedea gradajul ruletei)

Acestea au folosit ca decoratiuni la o nunta, dar voi reveni cu toate pe pozitii intr-o alta postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu