marți, 4 ianuarie 2011

Brad decorat handmade

Anul acesta mi-am dorit sa am bradul impodobit cat mai mult handmade...si am reusit, chiar daca a fost cam "sorcova" la capitolul culori. Motivul l-a constituit faptul ca a fost decorat cu ce mi-a ramas din decoratiunile de sezon si foarte putine au fost facute pe moment special pt bradul de acasa. Pentru anul viitor sper sa ma organizez din timp astfel incat sa pastrez o anumita tematica coloristica si sa pregatesc decoratiuni dedicate bradului de casa.

Cele 4 sfere rosii au impodobit alt brad, erau comanda speciala ajunsa cu un an intarziere...ups !



Un brad natural  venit tocmai de la Brasov care a primit si el cateva decoratiuni handmade.

Cateva deoratiuni care mi-au colorat biroul.



O coronita de brad luata simpla pe care am aranjat-o chiar in Ajun.


Si acum "sorcova" si cateva detalii.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu