luni, 27 decembrie 2010

Tutorial floare panglici

Va voi prezenta o metoda foarte usor de realizat de oricine a unei flori din panglici.
Acestea sunt doar sfaturile de baza, de aici puteti ajunge la combinatii din cele mai interesante in materie de culori, dimensiuni si materiale folosite.
Am folosit satin rosu cu latimea de 2 cm si mi-am taiat 3 bucati de aceeasi dimensiune, in acest caz aprox 18 cm. In poza prezentata, a patra bucata va fi folosita ca si agatatoare pentru o decoratiune de craciun.
 Se coase panglica.


Se aduce cusatura pe mijloc unde se mai coase inca o data si astfel avem prima funda.





Dupa ce s-au cusut la fel si celelalte 2 panglici se vor imbina in asa fel incat cusaturile vor fi mascate una de cealalta.


In acest moment aveti gata o floare.
Pentru sezonul de iarna eu am mai aplicat inca o panglica pe post de agatatoare si am decorat niste conuri de brad.

Dar acest model se poate folosi cu succes si ca brosa sau accesoriu d epar. Puteti folosi panglici de diferite latimi, diferite materiale - satin sau organza si ii puteti aplica diverse detalii centrale.

Cateva idei din ce mi-a iesit mie.

Un comentariu:

  1. Foarte frumoase ti-ai iesit! Chiar cautam un tutorial cu asa ceva :). Te-am adaugat si pe blogul meu, daca vrei sa ma adaugi si tu http://julia-jj.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere