joi, 12 decembrie 2013

Progrese in Ebru - episodul 2

Continui odiseea mea in tehnica ebru. 
Intre timp am inceput sa vad cu ochiul stang, conform bancului.

De la 3 culori am avut voie sa lucram cu 4 culori in saptamana 4.


 In saptamana 5 a patra culoare a fost combinata cu terebentina si atunci am furat si prima unealta biz care m-a ajutat sa uniformizez ceva mai bine culoarea de baza initial si apoi chiar am incercat timid cateva modele.



Iar in saptamana 6 am avut liber oficial la folosirea biz-ului ceea ce duce la o multitudine de modele, imaginatia e singura piedica aici. Am facut valuri, am facut S-uri, opturi, spirale, melci, serpuite, V-uri :)
Regula importanta la biz: se tine perpendicular pe apa nu oblic, se tine in apa cam un centimetru si in niciun caz nu trebuie sa atinga fundul tavii. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu