luni, 12 mai 2014

Progrese in Ebru - episodul 3 - provocarea pieptenului

Pana acum aveti asa:
- album cu progres periodic
- istorie si descriere tehnica - cum m-am inscris la acest curs
- primele concluzii
- progres episodul 2
- progres episodul 4 - drapat
- progres episodul 5 - cand nimic nu iese
- episodul 6 - obek
- episodul 7 - hatip "dracusorii"
- episodul 8 - lalele
- episodul 9 - diviziune tulpina in 3
- episodul 10 - musetel / margareta  
- episodul 11 - diviziune in 5
- episodul 12 - boboci
- episodul 13 - garofite

In saptamana 8 am trecut la o noua unealta care arata ca un pieptene. Aici mai am de lucrat. Desi pieptenele e la latimea tavii si desi am incercat sa-l tin si cu doua maini si cu una singura zici ca are viata proprie, marginile parca nu-s din acelasi pieptan. Dar ii dau eu de capat.
Oricum, un progres tot am facut fiindca nu mai dau asa de mult pe mine, ceea ce inseamna ca dau mai mult in tava si plus de asta sunt mai generoasa si mai consecventa cand dau cu prima culoare fiindca baza imi intensifica si culorile care urmeaza. Iar pana acum eu eram regina neincoronata a pastelurilor. De abia acum incep sa vad si eu culoare pe foile mele. Viitorul arata bine :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu