joi, 1 octombrie 2009

Brose organza

Brosa organza 2 funde grena cu trandafir

Brosa organza 2 funde bicolor cu trandafir

Brosa funda organza si dantela cu nasture decorativ
Brosa funda organza si panglici cu trandafir


Brose organza diverse modele si culori - 5 lei ; cele cu nasturi - 7 lei.
La cerere se pot face si pe alte culori, dimensiuni, etc.

Un comentariu:

  1. Urmaresc forumul Lucru de mana si am vazut invitatia la blogul tau. M-am inscris sa te urmaresc. Imi doream o brosa pentru o jacheta bleumarin. Voiam o monograma ceva metalic si nu ma gandeam ca din niste vechituri de bijuterii ieftine se poate alcatui ceva frumos. Ideile tale mi-au dat imbold pentru creatie. Cand voi reusi sa fac ceva ce-mi va place iti voi arata. Bineinteles pe forum, aici nu voi putea expune poze.
    Succes ! Si iti multumesc pentru idei !

    RăspundețiȘtergere