luni, 22 noiembrie 2010

Tutorial decoupage

La cererea expresa a lui Lipo revin cu o tentativa de tutorial tehnica decoupage ajutata de pozele facute la workshopul de la Carturesti.
Materiale necesare:
- hartie decoupage
- aracet/lipici special
- lac final
- pensula
- foarfeca
 Astfel de materiale se gasesc la magazine specializate, in Constanta gasiti cateva optiuni la magazinul Pictor, sau o gama mai variata pe internet (kreativfun.ro, arthobbycreativ.ro, galeriacreativ.ro).
 In cazul nostru am decorat vase de ceramica si nu am decupat hartia ci doar am rupt-o dupa preferinte.
Sa incepem:
- se da cu aracet obiectul pe care urmeaza sa-l decoram, un strat nu foarte gros pentru ca vom mai veni cu inca un strat si dupa ce aplicam hartia


- se aplica o bucatica de hartie si apoi se mai da inca o pensula de lipici


- si mergem asa din aproape in aproape


Aceasta hartie este foarte versatila si se poate aplica cu usurinta pe orice suprafata- carton, sticla, lemn, etc
La sfarsit exista o diversitate de lacuri care se aplica pentru finisare si protectie, unele dau doar un aspect lucios, altele un aspect de crapat /vintage, dupa preferinte.
Cam astea au fost rezultatele noastre din bucatele rupte, posibilitatile sunt infinite.

Alte tutoriale pe care le-am gasit pe internet si care mi se par utile, variate si interesante:
Tik Tak Ro - transfer pe material
Craft Ideas
Decoart&Decoupage
Kreativ fun
Blog Breslo
Decupajart

Sper sa va placa si sa va inspire.
Va astept cu impresii si creatii proprii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu