marți, 2 august 2011

Perlute colorate

Colier din 3 siraguri de perle in culori vesele de vara.

3 comentarii:

  1. http://2.bp.blogspot.com/_fCu_6LpWSmo/TD1nhGZ6obI/AAAAAAAACfs/IebXUI0-vtg/s1600/poze+010.jpg

    va rog mult de tot sa vizualizati aceasta pagina.acesti cercei i-am gasit pe internet si mi-au placut foarte mult.erau vandutinintrebarea mea pentru dumneavoastra este daca puteti sa imi realizati acesta pereche de cercei identici cu cei din imagine.va multumesc mult de tot!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,

    Identici nu ii pot face, in primul rand nu am acele cadre de cercei si nici margelutele de lemn nu cred ca le am in exact aceleasi culori. Pot incerca lucruri similare in schimb. Contacteaza-ma pe doua.maini.stangi@gamil.com sau pe doua_maini_stangi@yahoo.com si vedem ce putem face sa fii multumita ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. va multumesc pentru intentie,insa eu as fii fost multumita daca i-as fii avut la fel ca cei din imagine!dar asta nu inseamna ca nu va apreciez munca.am vazut pe blogul dvs cele mai frumoase bijuterii.si daia am apelat la dvs in speranta ca puteti sa imi realizati pereche de cercei mult dorita.as fii vrut sa vin in ajutor totusi cu acest link daca se puteau face

    http://www.samargelim.ro/accesorii-din-lemn-c-69.html

    RăspundețiȘtergere