sâmbătă, 4 februarie 2012

Atelier sfere origami

Urmatorul curs al lunii noiembrie a fost la sfarsitul lunii si am ridicat stacheta fiindca am stabilit ca facem o sfera origami ca aceasta:

Am folosit hartie rotunda, pe care o gasiti la Metro in special la sectiunea articole de unica folosinta, in forma maxima este folosita la platourile de prajituri sau torturi si pe care am incercat-o, de asemenea.
Intamplarea a facut ca la atelier sa am foarte multe fetite pe care le felicit inca o data fiindca au reusit sa faca toate cele 60 de petale intr-un timp relativ scurt, sa asambleze in 12 flori si apoi semisfera sau chiar floarea intreaga. Sunt mandra de elevele mele :D
Am avut si o domna foarte draguta, dar ii respect dorinta si nu voi posta poze cu dansa. In schimb, o astept cu drag si la alte ateliere.
Concentrate la impaturit petale, am ales special acest model de hartie fiindca necesita ceva mai putine impaturiri decat hartia patrata.



Din pacate am fost asa de prinse apoi cu asamblatul, incat nu mi-am mai adus aminte de pozat decat la final cu mandrele posesoare. Expresia lor incantata la final este superba.
Nu va mai zic cum le-au sticlit ochii cand am scos punga de accesorii acrilice de atarnat si panglici colorate :)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu