miercuri, 13 martie 2013

Noile modele de ambalaje si carti de vizita

Eu sunt intr-o permanenta schimbare, sau sa-i zicem imbunatarire :)
Astfel incat am ajuns la un nou model de carti de vizita. Imi doream sa fie cat mai personalizate, cat mai ale mele si atat, sa aiba un logo si informatiile necesare fara sa fie incarcate.
Si sa aiba si un strop de handmade, care este pe dosul cartilor :) Initial planul era ca servetelul sa fie lipit cu folie alimentara care sa actioneze pe post de lipici la fierul de calcat incins, dar am fost invinsa de tehnologia cea moderna care nu mai incinge in nestire rezistentele fierului de calcat , ca pe vremurile bunicilor noastre.


Si fiindca ambalajul conteaza intotdeauna, sau cel putin pentru mine este important si aspectul vizual am gasit si o formula de ambalare a produselor care sa ma satisfaca...cel putin pentru moment, ca mai experimentez ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu