marți, 5 noiembrie 2013

Primele concluzii in tehnica EBRU

Va zic acum, dupa a treia saptamana: e greu, e tehnica multa acolo, cere consecventa si se stapaneste cu incercari multe. Plus pantofi stropiti, frunte, ochelari sau par:)
Cel putin partea de haine o pastrez intacta fiindca mi-am luat combinezon. O sa va delectez si cu o poza candva, fiindca arat a pui de bogdaproste :)
Dar am in schimb poza cu pantofii proaspat stropiti astazi. Daca insist pot zice ca asa e modelul :))


Ce am inteles pana acum?
- ca ma grabesc sa merg prea repede mai departe

- ca nu acopar bine colturile sau marginile


- alteori nu acopar centrul, concentrata fiind sa merg pe margini, fiindca tin minte de la foaia trecuta si in loc sa devin consecventa ma concentrez sa nu repet aceeasi greseala
- ca daca nu lovesc marunt si consecvent si daca nu storc bine pensula voi tranti o mare pleasca

- sau voi scapa prea multa vopsea si va arata ca si cum ar fi "nisip"; atunci se cheama ca "vopseaua s-a spart" (o sa va fac un close up cat de curand)

Cam asa am lucrat in prima saptamana, toate acele canale goale inseamna ca de fapt eu nu am acoperit bine suprafata apei cu vopseaua de baza

Si aici ar fi a doua saptamana.

Cat de curand o sa le fac si niste poze la lumina naturala.
Aici voi actualiza periodic progresele mele saptamanale

4 comentarii:

  1. Sint tare frumoase, imi vine sa decorez ceva cu ele, dar par greu de facut! :) Spor si mai astept poze noi cu operele de arta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu ma tot gandsc ce sa fac cu toate colile care deja se aduna :)
      ma gandesc la personalizat niste agende / carnetele si daruit prietenilor ;)

      e greu si nu prea, adica e ca in orice, trebuie sa tot repeti miscarea si devii mai bun

      Ștergere
  2. Daca dupa ce termini cursul vrei sa continui cum faci? Exista undeva vopselurile gata facute?

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate nu sunt la indemana, pe langa spatiul pe care l-ar implica, materialele nu prea sunt la dispozitie.
    Exista niste produse similare sub denumirea de "paper marbling".
    Cei de la Ebru si le iau chiar din Istanbul. Pot afla adresa exacta daca rei.
    Iar eu mai gasisem pe internet diverse site-uri care vindeau produse necesare, dar nimic in tara, nu mai stiu nici macar daca erau din Europa respectivii.

    RăspundețiȘtergere